I borgerservice kan du få lavet pas, kørekort, anmelde flytning og meget andet.
Borgerservice har åbent for personlig og telefonisk henvendelse og betjening
- Mandage: kl. 12.00 - 17.00
- Tirsdage: kl. 08.00 - 14.00
- Torsdage: kl. 12.00 - 17.00
- Andre hverdage: Efter aftale
Her finder du os
Allerød Rådhus, Borgerportalen
Bjarkesvej 2, 3450 Allerød
Bestil tid til personlig betjening
For at sikre, at du får let adgang indenfor åbningstiden og en hurtig og effektiv service anbefaler vi, at du senest dagen før, bestiller tid.
Tidsbestilling kan ske via dette link.Du modtager en sms-kvittering. Via linket i den kan du også afbestille din tid.
Læs forinden om sagsbehandlingen og tidsbestilling vedrørende disse henvendelser:
- Kørekort (tidsbestilling indgår som en del af selvbetjeningsløsningen i borger.dk)
- Pas (tidsbestilling indgår som en del af selvbetjeningsløsningen i borger.dk)
- Flytning & Folkeregister
- Indskudslån/depositum
- Medicintilskud
- NemID
- MitID
- Sikkerhedsstillelse v familiesammenføring
- Skat
- Tilskud som pensionist
- Ægteskab/vielser
Husk at afbestille tider, du ikke vil benytte
Hvis du alligevel ikke skal bruge den tid du har bestilt, bedes du annullere den, så andre kan få glæde af den.
Du annullerer din tid i tidsbestillingssystemet via linket i den sms, du modtog, da du bestilte tiden. Du kan også bruge linket her: online tidsbestilling til borgerservice. Vælg "Annuller reservation"