I borgerservice kan du få lavet pas, kørekort, anmelde flytning og meget andet.
Her finder du os
Allerød Rådhus (Indgang i Borgerportalen)
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
Åbningstider for personlig eller telefonisk betjening
- Mandage: kl. 12.00 - 17.00
- Tirsdage: kl. 08.00 - 14.00
- Torsdage: kl. 12.00 - 17.00
- Andre hverdage: Efter aftale
Bestil tid til personlig betjening, senest dagen før
For at sikre let adgang og hurtig og effektiv service indenfor åbningstiden anbefaler vi, at du senest dagen før, bestiller tid til personlig betjening på rådhuset.
Tidsbestilling kan ske via dette link.Du modtager en sms-kvittering. Via linket i sms'en kan du også afbestille din tid.
Inden du bestiller tid
Læs om sagsbehandlingen og tidsbestilling vedrørende disse henvendelser
- Kørekort (tidsbestilling indgår som en del af selvbetjeningsløsningen i borger.dk)
- Pas (tidsbestilling indgår som en del af selvbetjeningsløsningen i borger.dk)
- Flytning & Folkeregister
- Indskudslån/depositum
- Medicintilskud
- MitID
- Sikkerhedsstillelse v familiesammenføring
- Skat
- Tilskud som pensionist
- Ægteskab/vielser
Afbestil tider, du ikke vil benytte
Hvis du alligevel ikke skal bruge den tid du har bestilt, bedes du annullere den, så andre kan få glæde af den.
Du annullerer din tid i tidsbestillingssystemet via linket i den sms, du modtog, da du bestilte tiden. Du kan også bruge linket her: online tidsbestilling til borgerservice. Vælg "Annuller reservation"