Borgerrådgiveren er uafhængig og kan vejlede dig i forhold mellem dig og kommunen
Det kan f.eks. være du har brug for
- hjælp til bedre at finde rundt i systemet
- hjælp til at forstå afgørelser mv. fra Allerød Kommune
- hjælp og vejledning, hvis du vil klage over forhold, der vedrører Allerød Kommune
- mægling i konflikter mellem forvaltningen og borger.
Kontakt Borgerrådgiveren
Vores borgerrådgiver, Mads Juel Thorup, kan kontaktes på flere måder:
- Telefonisk på tlf.: 24 89 91 77
- mandag, kl. 10.00 - 15.00
- torsdag, kl. 12.00 -17.00
- Via mail til borgerraadgiver@alleroed.dk
Bemærk: denne henvendelse understøtter ikke sikker post. Hvis din henvendelse indeholder følsomme personoplysninger, såsom cpr-numre, bedes du i stedet anvende Digital Post. I så fald skal du vælge modtageren Allerød Kommune og hovedkategorien Borgerrådgiver. Husk at inkludere kontaktoplysninger, hvis du vil have, at borgerrådgiveren vender tilbage til dig.
- Ved møde på Rådhuset efter aftale. Som udgangspunkt er borgerrådgiveren tilgængelig på rådhuset i samme tidsrum som telefontiden, men grundet møder og undervisning anbefales det, at du laver en aftale på forhånd.
Borgerrådgiverens opgaver, kompetence og bemyndigelse er beskrevet i Vedtægt for Borgerrådgiveren - du finder udpluk her: