Vil du være leverandør til Allerød Kommune?

Allerød Kommune samarbejder med mange forskellige leverandører om varer, service og ydelser – både via udbud og direkte indkøb.

Vi følger udbudsreglerne og annoncerer større opgaver via udbudsportaler.

Leverandør til kommunale bygge- og anlægsopgaver

Bygge-og anlæsgsopgaver for kommunen varetages af forvaltningsområdet Teknik og Drift.

Hvis du ønsker at byde ind på opgaver udbudt indenfor dette områder, beder vi dig sende en mail til afdelingen: teknikogdrift@alleroed.dk

I mailen beder vi dig oplyse: 

  • Firmanavn og kontaktoplysninger.
  • Hvilken opgave det drejer sig om.
  • Råskitsen til en tidsplan for arbejdets udførsel.

Skriv dig på leverandørlisten

Allerød Kommune fører en leverandørliste, du som kan tilmelde dig. Det gør du ved at sende nedestående skema til teknikogdrift@alleroed.dk

Skema: Firmaregistrering til leverandørliste

Udbuds- og Indkøbsteamet

Tlf. 48 10 01 00
Mandag kl. 12:00 - 17:00
Tirsdag   kl. 08:00 - 14:00
Torsdag  kl. 12:00 - 17:00

Indkoeb@alleroed.dk

Allerød Rådhus
Bjarkesvej  2
3450 Allerød