Du kan nu brevstemme

Publiceret 07-10-2025

Der er nu blevet åbnet for at kunne brevstemme på Allerød rådhus til Kommunal- og Regionrådsvalget 2025. Fra den 28. oktober vil du også kunne brevstemme på bibliotekerne i Allerød og Lynge.

Brevstemme på rådhuset

Du kan nu brevstemme på Rådhuset til Kommunal- og Regionsrådsvalget 2025 i Borgerportalen inde for den normale åbningstid. Her vil du kunne brevstemme til og med fredag den 14. november 2025 kl 16:00.

Der vil blive afhold ekstra åbent kun for brevstemmer på rådhuset:

  • lørdag den 1. og 8. november 2025 mellem kl. 10:00 - 14:00
  • fredag den 14. november 2025 mellem kl 10:00 - 16:00

Brevstemme på biblioteket

 Du kan fra den 28. oktober 2025 til og med fredag 14. november 2025 stemme på bibliotekerne i Allerød og Lynge i deres bemandede åbningstid.

 Se bibliotekets åbningstid

Hvad skal jeg have med?

Du skal huske at medbringe legitimation, som f.eks:

  • Pas
  • Sundhedskort
  • Kørekort
  • Dit valgkort

Få hjælp i Borgerservice

- Benyt vores digitale selvbetjeningsløsninger, ring eller mød os personligt i åbningstiderne.

Tlf.: 48 10 08 01

Mandag kl. 12:00 - 17:00
Tirsdag   kl. 08:00 - 14:00
Torsdag  kl. 12:00 - 17:00

Bestil tid digitalt

Du kan minimere ventetid ved at bestille tid inden personligt fremmøde.

Brug sikker mail (Digital Post), hvis du vil dele følsomme oplysinger i din henvendelse til kommunen.

Log på med MitID:

Skriv via Borger.dk (Borger)

Skriv via Virk.dk (Virksomhed)

Læs om Digital Post på Borger.dk 

Allerød Rådhus
Borgerportalen
Bjarkesvej  2
3450 Allerød