Allerød Genbrugsplads er lukket midlertidigt fra 14.-30. november 2025. Åbner igen den 1. december kl. 06.00.
Se tømmedage, bestil services og sortér rigtigt med selvbetjening. Med de digitale løsninger får du hurtigt overblik og sparer tid i hverdagen.
Allerød Kommune tilbyder digitale selvbetjeningsløsninger, som du kan tilgå via web -eller bruge som app på din mobiltelefon. Når du har logget på med MitID, gør løsningerne det nemt for dig at håndtere affald i hverdagen.
Du kan fx se dine tømmedage, få påmindelser, bestille beholdere, anmelde hvis dit affald ikke er hentet og få hjælp til at sortere rigtigt – alt sammen når det passer dig.
Her finder du direkte link til en række af de mest anvendte selvbetjeningsløsninger. Du kan også downloade den gratis App Affaldsportal, så har du altid nem adgang fra din telefon.
Digital sorteringsguide
Sorteringsguiden er bygget ind i App'en Affaldsportal, som du kan bruge fra din mobil.
Uanset om du bruger affaldsappen eller selvbetjeningsløsningerne her på siden, skal du altid indtaste din adresse. Så får du information, der passer til netop dine affaldsordninger.
Vises din adresse ikke – fx ved nybyggeri – beder vi dig skrive til os på renovation@alleroed.dk
For at få adgang til selvbetjeningsløsningerne, skal du logge ind med MitID. Det er en præventiv sikkerhedsforanstaltning for at øge informationssikkerheden.
Tlf. 48 10 08 18Mandag kl. 12:00 - 17:00Tirsdag kl. 08:00 - 14:00Torsdag kl. 12:00 - 17:00
Renovation@alleroed.dk
Log på med MitID for at sende sikker mail (Digital Post)
Skriv via Borger.dk (Borger)
Skriv via Virk.dk (Virksomhed)
Læs hvordan du sender Digital Post på Borger.dk
Allerød RådhusBjarkesvej 23450 Allerød
Uddyb kort, hvad du ikke kunne finde/var tilfreds med - så vi kan optimere hjemmesiden.
Felter med (*) skal udfyldes
Søg og hent app'en viaGoogle Play ellerApp store