Co2e-neutral varme i kommunens bygninger

Kommunen arbejder aktivt med at de kommunalt ejede bygninger også overgår til CO2e-neutral varme. Omstillingen sker løbende og når der er behov for ud­skiftning af gasfyr, erstattes de med varmepumper eller fjernvarme hvis det er en mulighed. Indsatsen hænger sammen med arbejdet for at reducere energiforbruget i kommunale bygninger og skal ses i sammenhæng med udarbejdelsen af en ny ejendomsporteføljestrategi.